zondag 24 april 2011

Vrolijk pasen# vroeg uit bed :c

Vanmorgen moesten we vroeg uit bed omdat we rond 10:00/10:30 bij opa en oma moesten zijn, ze hadden een heel paasontbijt klaar gemaakt.
Toen we daar waren kwamen me oom, tante, neef en nicht ook en dat vond ik natuurlijk super!!
Ze hadden mijn nieuwe hond (toby) nog nooit gezien, ze wisten niet eens dat we hem hadden maar ze vonden met schattig en gek omdat een oor de heletijd flapte (kan het moeilijk uitleggen XD).
Maargoed, wij dus al het eten op de tafel gezet wat echt te veel was want we hadden nog een tafel nodig anders paste de borden er niet meer bij, en daarna lekker gesmikkeld.
Na het eten gaf Oma het startseintje om de paaseitjes te zoeken die me opa overal had verstopt en zoals elk jaar vonden we ze niet allemaal.. Ik mijn 2 zakken vol en me neef (15) en me nicht (20) hadden een zakje.
Op het einde hadden we geteld en me nicht had gewonnen met 22 eitjes, ik 20 en me neef 13 (typisch)
Daarna nog eventjes zonnen en kletsen en doen moesten we weer weg.

HELLAAS HEB IK DE FOTOS NOG NIET ONVANGEN VAN ME OOM MAAR DIE PLAATS IK ZO SNEL MOGELIJK!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten