zaterdag 16 april 2011

Met z'n allen tegen kern-energie!!

Vanmorgen moesten we vanuit de schaatsbaan om 10:15 vertrekken om rond 12:30 in Amsterdam te zijn om te protesten tegen nog een kern-fabriek hier in Nederland.
Op de Dam waren duizende mensen om te protesteren en je kon er vanalles krijgen zoals buttens, t-hirts, ballonnen en nog veel meer!
Er was live muziek en een paar partijen zoals de SP en Groenlinks waren er ook omdat die er ook tegen zijn.
NOS was er en nog veel meer zenders!!
Er was een meneer die mensen interviewde voor op youtube en hij wilde mij interviewen :S:S
Uiteindelijk zei me moeder iets en ik stond er chagerijnig naast (SCHAAM!!)
Mislukte poging dus..
Mijn nicht (Anne, 16) woont in Amsterdam en die kwamen we ook tegen, we hebben ff kunnen kletsen maar rond 16:15 moesten we terug naar de bus.
We kwamen langs haar boot (ze woont met haar vader op een boot), maar zag hem niet, MAAR HIJ LAG DAAR ERGENS :D
Moe kwam ik thuis en begon ik aan dit stukje, en keek ik ''iedereen is gek op Jack''

Hier heb ik een foto van een t-hirt die je daar kon pakken (er staat FOK op :$)

1 opmerking: