dinsdag 26 april 2011

Voorproefje op Zaterdag!



Zaterdag is het koninginnedag, veel plaatsen staan dan vol met kraampje en kleedjes omdat mensen dingen gaan verkopen.
Ik zelf ga ook wat verkopen, veel spulletjes die ik nooit heb gebruikt en dingen waar ik gewoon vanaf moet!
Maar als je er toch bent kan je net zogoed iets aan doen wat er een beetje bij pas (ORANGEE)!
Toen ik maandag bij me moeder kwam (was dit weekend bij me vader, gescheiden dus) was ik nog al chagerijnig :$ en ze wilde me opvrolijke met een verassing, en dat was een krootje voor koninginnedag :D
Wat ik aandoe: het kroontje, T-shirt voor deze dag en voor de rest heb ik nog geen idee!!
Voor als je het wilt weten, onder het kroontje zit een speltje zo kan hij in je haren niet met een elasticje ofz.

Ga jij iets verkopen of ga je eigenlijk niks doen wat met koninginnedag te maken heeft, vertel het hier!

2 opmerkingen:

  1. Kei leuk! Maar ik kan zaterdag geen spullen verkopen en ook niet voor school D: want we gaan met een groep een weekeindje naar een camping! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ojaa, dat was ik vergeten haha!
    Nog veel plezier hé :D

    BeantwoordenVerwijderen