woensdag 27 april 2011

Aangenomen!

Eindelijk kreeg ik ze, de enveloppen met daar in of ik ben aangenomen of een middelbare.
Ik had me bij 2 scholen aangemeld en raar eens OOK BIJ ALLEBEI AANGENOMEN!!!
Op school vroeg ik aan mama of we al post hadden, en toen zei ze dat het er twee waren, en eigenlijk was ik een school al vergeten omdat ik graag naar de andere wil :$
Maar goed, mijn moeder had ze nog niet geopend omdat ze vond dat ik het zelf moest doen (vond ik wel lief).
Thuis was ik het allang weer vergeten en toen ik de deur opendeed schrok ik opnieuw wat typisch iets voor mij is, maar toen ik hem openmaakte was ik wel vreselijk blij!
Mijn vriendin Trijntje is ook aangenomen maar helaas me andere vriendin Femke niet, daar baal ik wel van want ik ben heel bang dat onze vriendschap dan weggaat.. :(

Zit jij nu op de middelbare? Heb jij nog contact met je oude vriendinnen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten