zaterdag 7 mei 2011

Sahara# foto's


Gister avond net na 20:00 uur ben ik met mijn hondje en me stiefmoeder naar de Sahara gegaan. Sahara is een meer in een bos met strandzand. Maargoed, het was avond en de zon ging net onder, dat is natuurlijk heel mooi en daarom hadden we ook veel foto's gemaakt! :D Maar ik moest de foto's met mijn mobiel maken dat is wel minder mooi, zoiezo zijn er veel niet heel erg mooi maar een paar redelijk die staan hier boven. De laatste van deze foto's vind ik het mooiste, mijn hond staat altijd wazig op de foto doordat hij beweegt maar nu wachtte hij op mij om te gaan spelen en dan gaat hij zitten of liggen haha! Om 21:30 kwamen we terug en toen heb ik nog ff tv gekeken en ging toen slapen. Ik plaatst dit vandaag pas omdat ik de foto's nog op de laptop moest zetten en gister had ik daar geen zin meer in :$ Maargoed, gaan jullie nog iets doen vandaag bij dit warme weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten