donderdag 26 mei 2011

Geshopt!


Eindelijk, ik ben weer de stad in geweest! Me moeder was jarig en ze wilde in plaats van een feest met mij gezellig shoppen, ik wil al heel lang een donkerblauw rokje (H&M) en hele korte allstars (PRO) en die heb ik nu eindelijk gekocht, voor de rest heb ik ook nog een zonnebril gekocht bij een sieradenwinkeltje voor maar €15,- en bij de H&M van die rozenspeldjes in het lichtroze en als laatste een zwarte haarband (altijd handig). Ik heb bij de bristol ook nog korte witte sokken gekocht voor me schoenen anders staat het denk ik ook niet geweldig xd. Eigenlijk wilde ik ook nog een of meerdere boeken kopen maar daar is het niet meer van gekomen.. Op school lees ik nu wel een boek ''de kidnapping van Suzie Q'' die na 2 bladzijdes al spannend was! Ik weet niet zeker of de naam goed is wat ik heb het boek niet voor me neus liggen. Maargoed, hebben jullie ook nog wat gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten